i gotta feeling


Såhär taggad var jag i morse innan jag skulle dra iväg till skolan för att sedan åka till årstafältet för att spela rugby och lacrosse med alla 9:or. Grymt kul var det iallafall. Det var två killar som visade oss hur man skulle göra osv. Det jobbiga var bara att dom kom från England och Australien så dom snackade engelska. Men det gick bra, jag förstod iallafall det mesta. Dom tyckte tydligen att jag var en typisk svensk tjej. Tur det. Jag vill ju inte uppfattas som typ finsk?
Vädret var toppen så nu har man riktigt snygg bh/linne bränna. Vad mer ska man säga om denna dag? Skratt, svett och tårar.
Efter att ha suttit och lökat sönder på en buss i evigheter skulle jag egentligen träffat Axel, men så blev det inte. Vi skiljdes åt olika håll istället. Så nu har jag bara pustat ut i sängen och kollat lite på en film och ska snart dra iväg och träna. Känner mig riktigt duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0