Vi gör det med stil.

Fredag mina vänner !
Idag har det varit sex och samlevnadsdag. Några från rfsl var i skolan och snackade lite och vi gjorde lite övningar. Riktigt segt. Höll på att somna nästan hela tiden. Efter att ha genomlidit denna "skoldag" åkte jag och Emma in till stan. Där det var massor med studentflak som åkte runt. Längtar tills det är min tur. Haha långt kvar.  I stan blev iallafall en klänning köpt som jag ska ha på balen, så nu är det bara skor kvar. Sen drog vi till kungsan och satte oss och åt jordgubbar med sprutgrädde och drack päroncider. Gott och mysigt!

Ikväll blir det nog bara att stanna hemma för min del. Har blivit erbjuden både det ena och det andra men har inte någon lust. Mår inte riktigt bra. Det liksom trycker i hjärtat/bröstet.  Ingen skön känsla alls. Därför får det bli en kväll för mig själv, eftersom pappa och mamma är i Barcelona och brorsan är och röjer.  Rätt skönt det också. Lite tid för mig själv. Det behövs alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0