7 juni

Dagen började med att jag försov mig, eller jag trodde det iallafall. Så jag stressade och fixade iordning mig lite snabbt och tänkte gå till skolan och precis när jag ska gå får jag ett sms där det står att vi börjar en timme senare. Helt plötsligt hade jag all tid i världen på mig. Typiskt mig. Väl i skolan städade vi våra skåp och klassrum och därefter blev det att spela brännboll, eller för att vara exakt så spelade inte jag utan jag skötte poängen. Efter denna otroligt roliga dag rullade jag hem till dumbo (Axel).
Imorgon har vi så kallad klassensdag och den tänkte vi spendera på grönalund tillsammans. Känns som det var hundra år sen jag var där... men kul ska det iallafall bli.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0