no problem

Igår var jag som sagt på gröna lund med min klass. Det blev faktiskt riktigt lyckat. Mycket "skrik" och skratt blev det. Hade inga planer på att stanna tills dom stängde men så blev det iallafall. Då följde Katlin och jag med grabbarna och åt nattmat på donken. Kom sedan hem vid halv 1 tiden ungefär. Lyckad dag!

Idag har vi haft vett och etikett dag i skolan. Vi fick lära oss lite inför balen som är i morgon, bla knyta slips, dansa och duka. Skoldagen avslutades med gemensam lunch för alla 9:or. Efter det stannade jag kvar en stund med Axel och Victor innan jag åkte till centrum.

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och försöka sova. Är jätte trött så det blir nog inte så svårt.

I morgon är jag ledig och sedan på kvällen är det bal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0