hata hata tisdagar!

Som rubriken lyder så är tisdagar inte min favorit dag. Bara massa jobbiga lektioner som segar sig igenom. Efter att ha slutat skolan vid 3 tiden blev det dags för spexfoto. Min klass var inte direkt bra på att klä ut sig, men det funkade väl bra ändå tror jag. Som ni ser på bilderna under var jag Musse pigg. Riktigt snygg outfit om jag får säga det själv... Det ända jobbiga var att min "näsa" ramlade av hela tiden.

Nu har jag precis kollat på dating in the dark. Världelöst pogram men endå kul att se på. Ska gå ner och ta en kopp jordgubbs te och sedan gå och lägga mig i min otroligt sköna säng. I morgon bitti väntar nationella igen, denna gång engelska uppsats. Bara att Kötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0