rubrik är överskattat.

Precis hemkommen från ett tufft träningspass. Första träningen på två veckor så det kändes skönt att vara tillbaka. Körde 13 x 200m , helvete vad jobbigt det var... efter det var det bara att köra igång med medicinbolls styrka. Men gillar man att plåga så själv så varför inte. Haha nej men ska man bli bra så måste man ju ge allt.
Skolan gick riktigt segt, ungefär som om att den fastnat i sirap eller något liknande. Men jag segade mig igenom. Grymt! Efter skolan fick man sällskap av Fabian och Sara, blev även bjuden på ballerina kladkaka av Fabian. Ett tips, smaka den inte. Den smakar exakt likadant som vanlig ballerina. Ingen kladdkaka där inte.
Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig i tid för en gångs skull. I morgon bitti väntar engelska nationella hör och läsförståelse. Ska blir jätte kul... Har laddat upp med en redbull. Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0