16 mars.

Solen gör väl vilken människa som helst snäppet lyckligare. Eller har jag fel?
Våren är påväg nu, jag känner det i luften och ser det på alla människor som börjar få ett leende på läpparna. Bara synen att börja se asfalt. Det positiva med att verkligen avsky vintern som jag gör är att man varje år får en nystart då våren och sommaren tar vid, då får man helt plötsligt får tillbaka lite utav den livsglädje man förlorat under den deprimerande vintern. Känner på mig att denna vår och sommar kommer bli grym.

Idag började dagen med np i engelska läsförståelse, vilket kändes helt okej. Efter en och en halv timmes lidande var dom snälla och gav oss en halv timmes rast innan det var dags för skiten igen, men denna gång hörförståelse som gick helt åt skogen. Därefter blev det vanliga lektioner efter schemat. Alltså No, engelska igen... och idrott. Nu sitter jag här med spanska boken framför mig, har prov i morgon också, och på torsdag. Skolan tar kol på mig.
En glad nyhet är iallafall att jag har MVG i Kemi, den ni, det trodde ni inte va.

Nu: kolla igenom spanskan en gång till.
Snart: Dating in the dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0