im happy today!


Idag kände jag för att bjuda på en riktigt het bild. Eller vet inte riktigt om jag kan kalla den het, mer åt crazy hållet. Men som sagt måste man våga bjuda på sig själv.

Kul att många gillade bilderna från igår. Det stärker mitt självförtroende så nu är det bara att go for it! Efter fotograferingen drog jag hem och tog det lugnt. Senare på kvällen åkte jag, mamma, pappa och hämtade upp Jossan och åkte sedan vidare till börsen och kollade på R.E.A. Hade inga förväntningar men det var faktiskt riktigt bra. Jossan sov över här så idag har vi varit i centrum för att hon skulle fixa naglar, riktigt snyggt blev det. Så nu vill självklart jag också fixa. Men nu ska jag och mamma åka och kolla på en lampa till mitt rum. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0