Saturday

Kvällen igår var lyckad med massa trevligt folk. Vaknade upp hemma hos Lovisa vid halv 9 tiden, och då tänker ni säkert vem fan går upp halv 9 en lördagsmorgon? Men det var så att Lovisa skulle iväg på dop så igen sovmorgon här inte.  När jag kom hem har jag varit helt fast klistrad framför tvn och datorn. Har inte haft någon ork till nånting. Gjode ett litet försök till att plugga men det gick inte allt för bra. Orken att öppna boken fanns inte, tills jag själv tvingade mig. Just nu sitter jag fortfarande framför tvn, kollar på tonårsliv som går på 5an och väntar på att tacogratängen ska bli klar. Är grymt hungrig.
Satt och kollade på balklänningar förut, sjukt svårt att hitta en bra. Tycker iallafall att den här var rätt fin,
vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Elin

skit söt ;)

2010-03-06 @ 20:00:52
URL: http://eellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0