inga konstigheter

Livet leker mina vänner!
Vet inte varför men mitt humör är på topp idag, även fast jag har genomlidigt en väldigt seg skoldag. Men tack vare Gabriel och Simon som har underhållit mig med sina "roliga" skämt så har jag överlevt. Efter skolan drog jag hem i det soliga vädret och slängde mig direkt i sängen och tog en power-nap. Skönt som satan. Har inte gjort så mycket annat idag, fan va roligt livet låter.. Men iallafall nu så tänkte jag ta och flytta mitt feta arsle och gå ner och skära upp lite annanas och sedan kanske sätta på en bra film.

Inga läxor, detta gillar vi!
Plusgrader i flera dagar nu, askalas!
Min systemkamera är på lagning, vilket betyder inga färska bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0