We are the best


Riktigt övernaturligt vackra bilder som jag bjuder på...

Kort om dagen:
Nationella prov i engelska- muntliga.  Gick väl helt okej, kunde gått bättre.
Svara på en enkät om droger, alkohol och snatteri
Och nu till min klass som är normal till 100 %
Jag, Fabian och Fredric sitter på lektionen och skickar kärleksbrev till varann.
Alla går runt och kramar varandra. 
Alla går runt och tar varandra på rumpan.
Killarna springer runt på lektionen och leker krig med sina ipod touch. 
Killarna tar av sig skorna så att det stinger fotsvett i hela klassrummet.
Killarna kastar runt sina stinkande skor.
Fredric sitter och sjunger falsk.
Min klass är som den är... men älskar den ändå..
Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0