22:12

Söndag idag vilket innebär sista dagen av helgen och veckan. Började dagen som varje söndag med ett träningspass. Alltid lika jobbigt att komma upp på morgonen men man känner sig så mycket bättre och duktigare efteråt. När jag kom hem satte jag och familjen igång med storstädning av hela huset. Så nu är allt snyggt och rent. Behöver ni hjälp med städning, anlita då familjen Schelander helt enkelt. Efter att vi varit tillräckligt duktiga åkte vi upp till farmor och tog en fika och därefter åkte vi vidare till port 73 och checkade in läget. Insåg nu att jag har hunnit med rätt så mycket idag. Nu ligger jag iallafall i sängen med massa ljus omkring mig och ser på Beck som går på tvn. När filmen är slut tänkte jag sedan möta john blund för några timmars sömn innan det är dags för skola igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0