Mondaay

Ny vecka med nya möjligheter, nya äventyr och nya problem att ta tag i.
Hade en riktig stressad morgon. Sprang runt och viste inte vad jag skulle ha på mig, blev irriterad på min frisyr, tiden räkte inte till och allt sånt där som bara gör mig irriterad på en måndag morgon då man helst bara vill ligga kvar i sängen och sova. Väl i skolan rullade dagen på smärtfritt utan större problem. Självklart gick vi och köpte oss en varsin kanelbulle eftersom att det är kanelbullensdag idag. Efter skolan var det bara att dra hem en snabbis och plugga och sedan dra iväg på hårdträning. Har inte träna på två veckor så det var skönt att komma igång igen. Nu känner jag mig tröttare än tröttast och ska därför bege mig mot min underbara säng för några timmars sömn. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0