skogsmulle nästa?

Vilse i skogen vandrar jag omkring, jag vandrar omkring och jag hittar ingenting... En låt som passar ganska bra till min orienteringsdag som jag hade idag. Efter att ha vrickat foten ett antal gånger och sprungit i massa träsk osv lyckades jag iallafall hitta hem som tur var. Lyckades dock bara hitta 9 av 12 kontroller på MVG banan, vilket inte är så bra. Men vem bryr sig om orientering? Kan inte finnas en enda människa som tycker att det är kul. Jag har iallafall lärt mig att jag är ett stadsbarn och ingen lantis. Innan min lilla tur i skogen hade jag spanska prov som gick mer än kanon. Det var nog det lättaste prov som jag gjort i mitt liv om jag ska vara ärlig. Jag har även hunnit med att klippa mig idag, känns som jag har jätte kort hår nu men det är rätt så skönt. Ska tillbaks till frisören och två veckor och slinga också. Man behöver ju göra lite förändringar då och då.
Nu i kväll kommer farmor över på middag. Kvällens meny bjuder på musslor till förätt, lax och potatis till vamrätt och sist men inte minst en annanaspaj till efterätt. Halv åtta hos familjen Schelander helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0