svar på frågorna del 2

Anonym:
vad är det bästa hos en kille?
Han ska va sig själv, och snygg är ju ett plus i kanten

Jennifer:
Hur ser ditt liv ut om tio år?
då är jag alltså 26 år.., förhoppningsvis hittat den rätta och kanske fått mitt första barn. Ha ett jobb och bara leva livet.

Var har du köpt dina apsnygga ringar?
Ingen aning om exakt vilka du menar med dom jag oftast använder är från Hm, spanien och london

Trivs du med mig, Mona och Jeanette i skolan?
Självklart, vi kan inte ha det bättre!

Anonym:
Är det sant att dín mamma är sjuk?
För det första, varför skulle man ljuga om någonting sådant? Och för det andra, vad har du för nytta av att veta det?

Dogge W:
Vad skulle du göra om jag pussade dig?
Hahah Pontus, du är rolig du...

Flisan:
Hur gammal är du och vart bor du?
Jag är 16 år, född (1994) och bor i Haninge i Stockholm

Nelly:
Hur ser du på dig själv som person? Du verkar ha en jätte bra styrka
Jag ser mig som vem som helst, men självklart är alla unika på sitt eget sätt. Alla har sin egen grej och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det.

Emma:
Du går samhälle ekonomi väll?
Jaa det gör jag!

Måste man ha mycket poäng för att komma in på fria?
Förra året var medianen 230 poäng men eftersom att det inte var så jätte många sökande så kom alla som hade sökt in. Så det kan vara ett ganska bred poäng nivå. Men om du är sugen på att söka dit men känner att du inte har tillräckligt med poäng, sök ändå! Du kan komma in helt enkelt.

Skit bra blogg! :)
Tack så mycket :)

Ida:
Kan inte du börja lägga in outfits?
Ska försöka att lägga in lite då och då

Jossi:
Först vill jag bara säga hur bäst du är min fina prinsessa! Bex&Jos igår,idag, föralltid!
hmm..sen ska jag komma på frågor.
Vi är bäst tillsammans!

Vad är det bästa med mig?
Du är alltid dig själv. En snygg brud som alltid ställer upp i alla lägen oavsett. Alltid glad och sprallig <3

Vad är det bästa med dig?
Jag är mig själv och bryr mig om andra

Vad är det bästa med oss?

Vi har alltid roligt tillsammans. Vi har en humor som bara vi förstår oss på.

Visst ska vi krossa alla sen på banorna becki?
Sjävlklart ska vi det! Vi ska äga ut alla!

jag är fett avundsjuk på dig din snygga jävel!
love you baby <3
Du behöver inte vara avundsjuk eftersom att du har ett fantastiskt utseende <3

Thess:
Hur länge har dit längsta förhållande varit?
6 månader

En snygg manlig skådespelare?
Chad Michael Murray

Bästa serie?
Lätt fråga! One tree hill såklart!

Varför börja du blogga?
Ville ha nånstans att skriva av mig och dela med mig av mina tanskar osv.

Fredrik:
Hur mår du ?
Jag mår prima

Va händer på lovet ?
Har inget direkt planerat men vara med kompisar och njuta fullt ut av varenda minut av att det är lov

Va tycker du om hästar ?
Har aldrig gillat detta djur

Hur är det att gå i samma klass som brydner?
Ja det är en upplevelse. Blir förvånad varje dag över hans bete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0