svar på frågorna del 1

Anonym:
Singel?
Jag är så singel som man kan bli.

Om ja, är du på g med någon?
Nej det skulle jag inte kunna påstå

Du är grymt snygg, du skulle kunna få vem som helst!!
Tack så mycket.  Haha nu överdriver du väl en aning?

Elin:
Vilket gymnasium och vilken linje går du?`
Fria gymnasieskolan i Haninge. Linje sam ekonomi. En riktigt bra skola.


P.:
Vilka bloggar läser du dagligen?
Mina närmsta vänners och ibland snubblar man in på nårga konstiga typer

Gabbe:
Varför är det inte bra med dig? Det tär på hjärtat
Det är bara bra med mig. Dock kan det ibland uppstå lite jobbiga saker som gör att jag mår lite dåligt.

Malin:
Vad använder du för kamera?
En systemkamera, märket nikon D60

Tips på hur man får bra självkänsla?
Skit i vad andra tycker, kör ditt eget race och stå för vad du tycker. Lär tycka om och acceptera sig själv, sin kropp, sina brister och sina styrkor. Därigenom lär man sig att tycka om sig själv och framhäva de bra sidorna och försöka förbättra de sämre.

Vem är din förebild?
Min farfar var min störtsa förebild. Jag har fått väldigt mycket ifrån honom så som envis och att köra mitt eget race

Vad är roligast att fota?
Ingen aning, jag fotar allt som kommer i min väg

Hur lång är du?
ca 173 cm

Bästa film du vet?
Raise your voice

Bästa boken?
Absolut ingen aning

Felicia:
Har läst att du ofta tränar, tränar du någon sport då eller tränar du själv? Och hur ofta tränar du`?
Jag tränar friidrott fyra gånger i veckan

Anno:
Hört talas om att du har en i din klass, som ritar lika bra som Picasso stämmer det? Har för mig att hans namn börjar på pon men vet inte riktigt..
Ja det stämmer han heter Pontus Palmborg

Palmen:
Tycker du din klass är skön/bra?
Stör du dig på några i klassen? Vilka?
Min klass är jätte bra/skön och självklart finns det alltid någon man stör sig på ibland...

Simon:
Hur ser en perfekt helg ut för dig?
Lång sovmorgon och till kvällen umgås med nära och kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0