Even the best fall down sometimes.


Har haft en riktigt jobbig dag. Kom hem vid halv 6 från skolan och det säger ju en del. Tack så mycket för det min "kära" redaktionsgrupp som gjorde mig väldigt irriterad idag. Inte så konstigt kanske när en bygger en koja av stolar, en springer runt i rummet, en sitter helt tyst och bara kollar på, en som skrattar åt alltihop, en som springer iväg till andra grupper och så jag och Jessica som försöker fixa allt vårt arbete. Inte nog med det sitter dem och tjatar: är ni klara snart, kan jag åka hem? Men snälla hjälp till för fan så går det fortare! Men det förstod inte mina kära kompisar. Jag som skulle in till stan efter skolan och träffa lite kompisar och köpa pressenter, men så blev det icke.
När jag kom hem gick jag direkt upp till sängen och la mig och sov lite och försökte få bort min irritation. Nu sitter jag med min familj och kopplar mellan robinsson och rosa bandet galan och bara tar det lugnt. Imorgon är det fredag och man har en veckas höstlov framför sig. Hur underbart som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0