to be or not to be


Ligger nu i min säng i väntan på att paradise hotel ska börja. Har legat här i drygt en timme, eftersom att jag tog fel på tiden. Trodde att den var halv elva med det visade sig att den bara var halv tio. Vimsig tjej. Det måste ha varit träningens fel. Blev helt yr av att springa ute när det var kolsvart, man måste liksom koncentrera sig på ett väldigt ansträngande sett, vilket gör att man får ont i huvudet. Inte nog med det gav jag verkligen järnet till hundra procent. Vilket resulterade till blodsmak i munnen, ont i halsen och huvudet. Men självklart krigar man på endå. När jag kom hem tog jag en lång dusch och satte där efter igång med min bilduppgift som ska föreställa en converse sko.  Den är långt ifrån klar, men är ganska nöjd hitills iallafall.

Kommentarer
Postat av: Malin

shit va grym du är på att rita!

2010-10-20 @ 22:40:37
Postat av: Anonym

fin :)

2010-10-28 @ 21:47:57
URL: http://okejvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0