Fräsiga fredagar

Vaknade upp i morse med ett leende på läpparna men det försvann dock lika snabbt då jag kollade ut genom fönstret och såg att marken var alldeles vit. Orkar verkligen inte med all kyla, snö och slask. Tror nog att jag går i ide över vintern så att jag slipper alltihop...
Nu har precis parkerat mig själv i soffan med ett glas cola framför one tree hill. Blir nog liggande i soffan några timmar till framöver innan jag har laddat batterierna tillräckligt för att hitta på någonting annat. Har inga direkta planer för kvällen, det blir som det blir liksom. Ha en fortfatt trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: P.

håller med dig, hatar snön...

2010-10-22 @ 16:11:26
Postat av: Anonym

kan inte du ha en frågestund? har massa att fråga (a)

2010-10-23 @ 14:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0