fria news

Skoldagen susade förbi i snabbt tempo, vilket var riktigt skönt. Det enda vi gjorde var att lyssna på lite föreläsningar om vad denna vecka kommer att handla om. Sedan blev vi indelade i små redaktionsgrupper och fördelade vårat arbete. Jag fick ta på mig ansvaret för att sköta alla utrikes nyheter och layouten tillsammans med Jessica, tufft jobb men det ska nog gå bra. När jag kom hem var det som vanligt att bara byta om och sedan dra iväg på träning. Efter att ha sprungit 28 intervaller känner jag mig nu faktiskt ganska duktig. Därför belönar jag mig själv med lite mörkchoklad. Ska snart bege mig mot sängen och tänta lite ljus och kolla på one tree hill, vilket har blivit en kvällsvana. Lite kvällsmys inanna man somnar är inga fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0