det snurrar i min skalle

Vakande upp hemma hos Josefine efter en trevlig tjejmiddag hemma hos henne igår kväll. Gossip, skratt och underbara vänner. En perfekt start på höstlovet. Nu sitter jag hemma alldeles ensam med en enorm huvudvärk (nej jag är inte bakis, om man inte kan bli det på cola förstås), medans mina färäldrar är på landet och brorsan är på krogen och röjer. Jag skulle egentligen träffat lite folk och ätit middag i stan och fira Josefine som fyller 16 år idag (Grattis till dig snygging!) men mitt illa mående ville någonting helt annat. Därför har jag bara varit hemma i min ensamhet. Är verkligen hur uttråkad som helst. Så om ni har något tips på vad jag kan göra förutom att äta alvedon så kan ni ju dela med er av dom, tack.

Kommentarer
Postat av: Lina

du kan ju kolla på din favorit serie one tree hill! :) <3

2010-10-31 @ 00:03:52
Postat av: Anonym

sjung!!

2010-10-31 @ 00:37:40
Postat av: jossi

TAAAAAACK ÄLSKLING!!!

jättekul att du kom!

KRYAKRYA!

puuusssar <3

2010-10-31 @ 02:03:53
URL: http://sandelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0