rubrik är överskattat.

Då var det äntligen fredag och man har en skön helg framför sig. Kan inte bli annat är underbart. Denna kväll spenderar jag hemma i soffan framför tvn. Orken att gå ut och röja loss finns inte. Skolan rullade på snabbt med spanska film och matteprov som gick hyfsat för att vara mig. Matte är inte min grej helt enkelt. Jag hann även med att spöa några treor på bordsfotboll. Dom blev helt knäckta och tyckte att de hade förlorat sin manlighet. Haha, stackars killar. Runt halv 11 tiden slutade vi, då gick jag, Emma, Mona, Jennifer och Viktor upp till centrum och åt lunch. Sedan bar det av hemmåt och sen dess har jag bara chillat järnet med film, musik osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0