April april din dumma sill..


Första april idag, vilket innebär att alla går runt och drar massa skämt osv. Ganska så meningslöst om ni frågar mig. Hoppas att ni uppskattade Simons lilla inlägg. Han har nämligen haft en liten "bloggvecka" denna vecka då han har bloggat på de flesta tjejernas bloggar i klassen. Tur att vi har honom, så att han kan rädda upp våra lagom usla uppdateringar. Efter skolan spenderade jag lite tid med grabbarna grus (Freddan, Simon och Fabian)och därefter införskaffade jag mig en bikini, precis som planerat. Dagen flyter på för övrigt. Har inga speciella planer för timmarna framöver. "Kvällen är ung och klockan är bara barnet" vi får helt enkelt se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bild på bikinin!

2011-04-01 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0