Slut på veckan..

Då var det söndag igen. Har haft en riktigt lugn och skön helg. Planerna för nästa helg är redan bokade och klara. Kan säga så gott som att det kommer bli grymt. Igår kväll träffade jag några fina personer som jag inte har träffat på allt för länge. Nämligen Pedram, Wille och Katlin. Vi tog en promenad och snackade om i princip allting. Påvägen hem träffade jag även på Osten som jag inte heller har träffat på år och dar. Känner att det måste bli ändring på det här. Idag började jag min dag som varje söndag med ett uppfriskande träningspass. Och nu är det dax för lite studerande. Inte speciellt lockande, men måste man så måste man.  


Kommentarer
Postat av: Josefine

JAAA! Det kommer bli fucking awesome!! :D Du är bäst! pusspusspuss! NU KÖR VI! <3

2011-04-03 @ 18:02:18
URL: http://sandelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0