Fredag/Friday/Freitag/Viernes/الجمعة

Tjennaaaa, Simpan häraaaa. Fredag mina vänner, äntligen! Ruskigt seg vecka som gått sjukt långsamt. Idag hade vi uppspel på våra teatrar och jag tycker att det blev riktigt bra, riktigt skönt att ha det gjort det. Nu ser vi fram emot helg och sen en ny vecka, förhoppningsvis mycket sol så all denna eländiga snö försvinner! Får se om jag skriver några fler blogginlägg ;) I helgen ska jag spela Tumbacupen med mitt fotbollslag, wohoooo! Ska bli trevlans. Men visst saknar den här bloggen också lite music? Man har ju ingen aning vad Bexor lyssnar på för musik, eller hur? Här är lite nytt från Timbo
   



Snart är det påzklov också! Härligt det ska bli! Väldigt sen påsk i år så då är det inte så långt till sommarlovet :D På påsklovet är det såklart FIFA-turnering med en ny medlem också, läääääääääääängtar. Jag vill också passa på att skänka en tanke till Anton Svensson som ligger på sjukhus :/ Vi håller tummarna för dig brorsan! <3
HOO!

                                                               Peace and löv/ Simpan


Kommentarer
Postat av: K A R I N

Hej!

Allt bra?

Har du blivit lurad idag?

2011-04-01 @ 15:44:41
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: K A R I N

Sv: Låter bra! jo tack det är bara bra med mig!

haha okej, men det var ju tur att det inte var sant!

2011-04-01 @ 16:06:21
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0