hjärta

Idag är det som alla vet alla hjärtans dag. Då alla ska vara så himla gulliga och köpa massa pressenter till varann. Men eftersom att jag inte äger någon pojk vid det här laget så slipper jag alla dessa problem om vad man ska köpa osv. Dagen började iallafall med en redovisning som gick bra och därefter fick jag skynda mig iväg till östermalm för yttligare ett besök hos läkaren. Har blivit stammis där rättare sagt. Sedan var det bara att bege sig tillbaka till skolan. Efter skolan följde jag med Emma upp till centrum för att hon skulle köpa lite pressenter till sin pojkvän och nu sitter jag här helt för mig själv. Ska ta en liten power-nap och därefter sätta igång med lite pluggande. Som tur är har jag fått lite presenter att trösta mig med. Det går bra för vissa helt enkelt...
Kiss&hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0