sm


Bilden är tagen förra innomhus SM. Alltså ett år sen nu. Kommer ihåg hur jäkla taggade jag och Jossan var. Vi sprang runt och fjantade oss klockan 6 på morgonen framför barnprogram. Sen fick vi i oss en stadig hotell frukost och därefter vidare för tävling. Vilket gick som det gick. Slutade med en skadad baksida. Och här sitter jag ett år senare med en skadad baksida igen. Nu i helgen är det SM, men eftersom att jag är skadad kan jag ju inte vara med så istället får jag hålla tummarna för alla bajare. Kötta hammarby!!!

Kommentarer
Postat av: josefine

Minnen med världens finaste och bästa tjej!!

Men snart är du bra igen hjärtat och då KROSSAR vi alla på utomhus säsongen!!!!! <333

2011-02-19 @ 14:26:10
URL: http://sandelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0