this is how we do it

Ligger instängd på mitt rum med tända ljus omkring mig och kollar på bigbrother. Är alldeles för trött för att hitta på något annat. Denna dag började med en riktigt skum film på spanskan och därefter flöt tiden på snabbt. Efter lunch åkte vi in till UF mässan och kollade runt och svarade på lite frågor. Min borsas företag vann även pris, de kom på 3:de plats av ca 450 företag. Grymt eller vad? När mina klasskompisar begav sig hemmåt mötte jag upp Lovisa och Anton och gick runt lite med dom. Sen när jag kom hem så kom Freddy och våldgästade en liten stund innan han skulle åka iväg på Aik matchen. Har haft en händelserik dag som alltid.
Kiss&hug

Kommentarer
Postat av: jossan m

Hahah vilka snyggingar joanna och malin är! ;)

2011-03-24 @ 14:44:36
URL: http://hbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0