lives goes on


Kära SL, jag tar tillbaks allt ont jag någonsin sagt om dig
. För första gången kan man tacka dom. Pga SL 
blev det ingen skola för mig idag.  Mina lärare insåg till slut att ingen lyckades komma till skolan. Känns lite sådär att jag har varit vaken sen kl 7 imorse helt i onödan. Men en ledig dag tackar man ju självklart inte nej till. Nu tänkte jag gå ner och gör i ordning en smarig kladdkaka och bänka mig framför någon bra film. Därefter måste jag tvinga mig själv för lite läxläsning om literaturhistoria.
Kvällen kommer att spenderas med Fredrik, om han nu lyckas ta sig hit vill säga...
Kiss&hug


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är! :)

2011-02-11 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0