Fredagsflipparn

Härlig med fredag igen och två lediga dagar utan plugg. Denna dag började stårlande med lite sovmorgon och därefter en halv timmes promenad i snöstormen. Därefter var denna nödvändiga skoldag slut. Då åkte jag hem och ställde mig i en varm dusch och bara tog det lugnt. Nu är farmor, mormor och Stellan här på besök för att fira mamma. Vi har precis fått i oss en god trerätters som satt riktigt fint i min mage. Och nu ikväll var det meningen att jag skulle träffa Lovisa. Men så blev det icke. Så istället skulle jag träffat grabbarna och fira Anton som fyller 17 år idag (Grattis till dig!) Men så blev det icke heller. Och nu ska jag tydligen få våldgästnings besök av Anton, Noa och Freddy, vi får väl se hur det blir med det..
I väntan får jag fortsätta att tönta mig i webbkameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0