My Saturday

Good morning people!
Det blev en ganska fullspäckad dag igår, där av ingen uppdatering. Var som sagt i sätra och kollade på mina duktiga vänner som tävlade. Efter att ha hängt runt där några timmar bar det av hemmåt för lek med mina småkusiner som var på besök. Sen fick jag fixa mig lite snabbt för att åka iväg till Sebbe där vi skulle ha en överrasknings middag för Anton. Vi gjorde i ordning hemmagjorda pizzor (Antons favorit rätt), snackade, dansade, dunkade musik och massa sådant skoj. Medans några drog vidare på någon fest stannade jag och några grabbar kvar och hjälpte till att städa. Därefter stannade  jag, Anton, Philip, Noa och Freddy till vid vegabaren innan vi begav oss hemmåt. En grymt trevlig kväll med underbara vänner helt enkelt.
Bilder kommer när min käre vän Sebbe har laddat upp dom.
Kiss&hug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0