8 februari

Har en lagom skön vecka framför mig. Det är nämligen projekt vecka den här veckan vilken innebär inga vanliga lektioner utan grupparbeten. Dagarna består av att på förmiddagen vara på ett museeum och samla fakta och sedan på eftermiddagen skriva en artikel om det. Ganska så skönt om jag får säga det själv.
När jag kom hem tog jag en timmes sömn för att sedan orka sätta mig och läsa 55 sidor av literatur historia, och nu återstår bara 23 sidor kvar. Måste man så måste man... 
Nu har pappa precis varit iväg och köpt semlor så ska gå ner och ta en kvällsfika med familjen och sen tänkter jag nog bege mig mot sängen för att sova, är trött som vanligt..
Kiss&hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0