världens bästa mamma


Dagen då du berättade att du var sjuk visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Det fanns inte på världskartan att du skulle drabbas. Just min mamma. Du är den som alltid har funnits här för mig i medgångar och motgångar och stöttat mig till 110 procent. Och vad skulle hända nu? 
Det har varit en jobbigt och tuff tid med många tårar fällda för dig. Du är och har varit så otroligt stark och jag vet att du klarar det här. Du har kämpat igenom operation och behandligar men inte visat någon som helst svaget.  

Jag älskar dig mamma, för mig är du allt. Utan dig vid min sida skulle jag inte klara mig. Du är ren lycka.
Grattis på födelsedagen världens bästa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0