jag kom, jag såg , jag segrade

Godkväll alla fina!
Har sprungit runt i hela huset som en yr höna på jakt efter min usb-sladd i över en timme utan större resultat. Har  letat över allt, och då menar jag verkligen över allt! I byrå låder, badrummet, kylskåpet.. exakt över allt. Jag som alltid har sladden på samma ställe, men icke sa nicke. Nu är den borta med vinden. Istället fann jag två andra sladdar, men självklart så passade de inte. Allt detta leder till inga bilder..  
Annars har jag bara tagit det ganska lugnt idag, städat rummet och efter det varit uppe i centrum med min efterlängtade Emma. Där vi gick runt i affärer, tog en fika och snackade järnet. Fick även med mig en riktigt snygg liten sak hem. Kommer bild om jag hittar sladden..  Och nu är mormor och Stellan här på besök så nu väntar en treträtters middag.
Kiss&hug

Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

sv: Ohh, tackar så mycket ! ;)

Hugs

2011-01-05 @ 22:09:11
URL: http://emmasartwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0