Nyår

Kvällen/natten igår går inte att beskriva med ord. Det var helt sjukt. Först blev det middag hemma hos familjen Gustavsson där det bjöds på en trerätters middag med bla humer som jag älskar. Bra start! Därefter åkte jag och Madde iväg till Eric för att fira kvällen. Där möttes vi av många bekanta ansikten och även en del nya. Det blev massa dans, skratt, snack, kärlek och allt sådant som en perfekt kväll/natt har att bjuda på. Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde igår sammanlagt under hela 2010.
Kollade även lite på hockeymatchen med några grabbar och blev utmanad på en fifa match mot Freddy. Jag borde nog satsa på en karriär inom fifa. Var faktiskt bra även fast jag bara trycker på lite knappar utan att veta vad de har för olika funktioner, så förlorade jag  bara med 1-0 och då mötte jag liksom en som spelar fifa dagligen. Vid 3 tiden åkte jag, Fredric och Fabbe hem till Fredric och var där en stund innan jag slutligen gick hem och la mig vid halv 5 tiden. Kvällen och natten kunde inte bli bättre.  
Tack till alla underbart fina människor som gjorde det så lyckat med massor av nya minnen som jag sent kommer att glömma.

Bilderna i inlägget under är från Emelie och det kommer mer bilder senare när min käre vän Sebbe har orkat ladda upp sina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0