18:07

Kvällen igår spenderades med fem fina tjejer ifrån klassen. Vi åt en jättegod buffé på kina muren vid odenplan och självklart lyckades vi få i oss en och en annan friterad banan till efterätt. Som vi hade suktat på hela kvällen. Det blev massor med prat, skratt och en trevlig kväll att minnas. Vid elva tiden blev vi "utkastade" pga att dem skulle stänga så då begav vi oss hemmåt.
Idag har jag tävlat igen och vi behöver ju inte gå in på hur det gick. Det räcker med att säga att min baksida nu mera är paj, igen... så nu väntar förmodligen rehabilitering och i värsta fall kommer jag kanske inte kunna tävla mer denna innomhus säsong.
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt framför one tree hill och solsidan. 
Kiss&hug 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0