Tuesday

Jag har verkligen blivit en usel bloggerska. Men sådant händer.
Har precis duchat och smort in mig med lite brun utan sol. Ska nämligen iväg och simma imorgon med klassen och jag vill inte direkt se ut som spöket laban i bikini. Så med lite färg på tillvaron så blir allt genast mycket bättre. Tiden rullar på och är redan inne på andra skolveckan, och nu börjar alla läxor och prov dra igång. Vilket kanske inte det roligaste. Men har man klarat 9 år i skolan ska man väl endå klara av 2,5 år till.  Inga konstigheter där inte! Nu ska jag göra lite övningar till mitt skadade ben. Ska till läkaren på torsdag och fredag igen (var där igår) för att se vad felet är.
Kiss&hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0