`cause you have a bad day`

Usch idag har det inte varit någon bra dag. Har varit alldeles för trött och alldeles för okoncentrerad. Satt och tänkte på exakt allt annat förutom det jag skulle ägna mina tankar åt. Efter skolans slut stannade jag kvar en timme för att jobba med en inlämningsuppgift som ska vara inlämnad på torsdag. Och jag och min kära grupp är inte allt för snabba med den biten. På bussresan hem tänkte jag slumra till lite grann, men det kunde jag ju självklart glöma. Istället blev jag intryckt mot fönstret av en överviktig kvinna i 50 års åldern som var tvungen att sätta sig bredvid mig (även fast bussen iprincip var tom). Inte nog med det tar hon upp en bigmac som stinker över hela bussen. Kände att jag befann mig i himmelriket för en stund. Inte ironsik alls... Nej men nu ska jag sluta klaga och ta en dusch isätellet och därefter mysa ner mig i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0