sjuk chey!


Ligger nerbäddad i min säng framför Allt en tjej vill ha som går på tvn och kallsvettas. Inte nog med min fruktansvärt onda hals som jag skrev om förut har jag även fått feber och en brutal huvudvärk.  Känns som att jag har provat alla möjliga tabletter för att må bättre, men inte blir det någon skillnad. Meningen var att jag och några kompisar skulle till mias och äta men så blev det icke. Istället åkte pappa iväg och köpte hem en pizza åt mig eftersom att Mamma och pappa ska ut och äta, och bror min äter hos en kompis. Så här är jag helt själv med en fet pizza. Frågan är bara om jag ens kommer kunna äta den eftersom att det gär så sjukt ont att svälja. Annars kan jag ju bara sitta och kolla på pizzan, det är ju också rätt kul... Finns det något värre än att vara sjuk?


Kommentarer
Postat av: Nettaaan

''Annars kan jag ju bara sitta och kolla på pizzan'' hahahaha jag ser det framför mig, jag var bara tvungen att säga det heheheh

2011-03-05 @ 20:21:21
URL: http://dahliin.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha mobbas inte nettan...

2011-03-05 @ 21:02:18
URL: http://zchelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0