ansträngande dag

Lugnare dag kan man leta efter. Började dagen med att åka till läkaren vilket betydde att jag missade första och även halva andra lektionen. När jag väl kom till skolan hade jag ca bara 20 minuters grupparbete och sedan klassråd och därefter var min långa skoldag slut. Då åkte jag och brudarna + Fredric hem till Mona och käkade och underhöll oss med massa snack och skratt. Vid två tiden åkte vi tillbaks till skolan för utvecklingssamtal. Skulle även följt med brudarna + Dogge och Simon på bio nu ikväll (börjar 12 imorgon, så tänkte roa oss med lite skoj) Men eftersom att jag inte tränat på länge osv drog jag på träningen istället. Där det bjöds på backträning. Men på något vänster missuppfattade jag det hela och låg och sprattlade på marken istället. Årets fösta och förhoppningsvis sista vurpa. Lite fina skrapsår på benet skadar inte. Nu är det dags för lite läxläsning.
Kiss&hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0