Wednesday

Denna dag har rullat på otroligt snabbt och dagen är i princip snart slut. Har hunnit med både det ena och det andra. Grupparbeten hit och grupparbeten dit. Men eftersom att min klass är så pass bra på att sammarbeta så går det klockrent. På idrotten hade vi akrobatik där vi skulle bygga massa olika pyramider av något slag, och även det gick strålande. Jag lyckades även med att flyga lite i luften och landa platt som en pankaka på golvet.. Fast det var mina kära klasskompisars fel. Finns även bildbevis på detta som ni förmodligen kommer att få se nångång i framtiden.
Nu har jag precis läst klart min engelska bok och kollat igenom lite inför matte provet som är imorgon och förhoppningsvis kommer det gå bra. Men nu är ska jag fixa i ordning lite te och krypa upp i sängen framför big brother och därefter sova.
Kiss&Hug


Kommentarer
Postat av: jossi

Snyggaste tjej vinner en iPad köp biljetter till lokalfest NU! läs mer på, http://sandelius.blogg.se/2011/march/snyggaste-tjej-vinner-en-ipad.html#comment (Http://sandelius.blogg.se)

2011-03-24 @ 14:41:13
URL: http://sandelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0