for one second

Vaknade upp utvilad efter nio timmars sömn och fick en chock när jag såg att det snöade ute. Maj är liksom en vårmånad då det ska vara 10+ och skinande sol. Men icke sa nicke. Vädret har drabbats av någon slags sinnessjuk sjukdom. Om man bortser ifrån vädret har dagen varit bra. Lugn skoldag med ett fåtal lektioner. Efter skolan har jag suttit en stund och skrivit på min rapport som ska vara inlämnad på fredag. Är uppe i dryg sju sidor men är långt ifrån klar. Gäller bara att jag ska få dom sista bitarna på plats. Nu ska jag fixa iordning en kopp te och krypa ner i sängen. Imorgon bitti väntar nationellt prov där det ska skrivas en engelska uppsatts. Det är bara att hoppas på det bästa.
 


Kommentarer
Postat av: jossi

Snygg du är hjärtat!

2011-05-04 @ 09:44:43
URL: http://sandelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0