Ny vecka- nya möjligheter

Har en lugn och skön vecka framför mig. Vi har nämligen projektvecka, där av inga läxor osv. Förutom att jag har ett naturprov på fredag eftersom att jag missade det när jag var i New York. Skulle egentligen gjort provet idag men min lärare frågade om jag ville göra det på fredag istället. Det måste nog vara det bästa mina lärare har sagt under hela min gymnasie tid. Självklart nappade jag på den ideén, några extra dagars pluggtid till ett prov som man känner sig osäker på är aldrig fel. Så istället åkte jag med Nettan, Jessica, Mona hem till Mona efter skolan och bara tog det lugn med massa tjejsnack och annat smått & gått. Sen bar det av på en otroligt lugn träning och nu väntar sängen. Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0